مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:152024-01-20سياسي

یادواره شهدای انتظامی امیدیه و آغاجاری برگزار می شود


نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان های امیدیه و آغاجاری با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آغاجاری، نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان های امیدیه و آغاجاری با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

این یادواره روز یکشنبه یکم بهمن ماه سال 1402 در آستانه ولادت باسعادت حضرت امام محمدتقی الجواد(ع) از ساعت 9 صبح آغاز می شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این آیین حضور می یابند.

نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان های امیدیه و آغاجاری در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار می شود که نیروهای نظامی و انتظامی نیز در این برنامه معنوی شرکت می کنند و یاد شهدا را گرامی می دارند.

جمعی از علما و روحانیون نیز در نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان های امیدیه و آغاجاری حضور می یابند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در این برنامه به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازند.

شهید عیدی محمد چرغانی، شهید ابراهیم پولادی، شهید عبدالرضا بهمیی، شهید شیخان زادگان عباسی، شهید محمود دیناری، شهید سعید معدنی، شهید علی حیدری، شهید خلیل بهمیی و شهید احمد شریفات از جمله شهدای انتظامی شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای انتظامی امیدیه و آغاجاری برگزار می شود

یادواره شهدای انتظامی امیدیه و آغاجاری برگزار می شود