مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:452024-01-19سياسي

پیگیری ساماندهی وضعیت معلمان منطبق بر اصل 85 قانون اساسی


سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: به دنبال ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش بر اساس اصل 85 هستیم به طوری که صحن مجلس این اختیار را به کمیسیون آموزش بسپارد و قانون مورد نظر در کمیسیون به تصویب و کار به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرکزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی صبح امروز در دیدار با جمع کثیری از مربیان و معلمان قرآنی، حق التدریسی ها، نهضتی ها، معلمان پیش دبستانی و غیرانتفاعی در سالن جلسات شهید همدانی اظهار کرد: از معلمان و همه گروه هایی که سال ها در عرصه آموزش و پرورش کلاس داری کردند و تربیت فرزندان این مرز و بوم را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی می کنیم و پیگیر مطالبات آنها هستیم.

وی با بیان اینکه با تمام قوا پیگیر درخواست و تعیین تکلیف استخدام معلمان هستیم افزود: در تلاشیم برای معلمان دهه 90 و 91 که هنوز اقدامی نشده، قانونی را تصویب کنیم همچنین تعدادی از معلمان قبل از سال 90 جا مانده اند که باید قیدی در قانون لحاظ شود تا آن هایی که آزمون نداده اند بتوانند با شرکت در آزمون تعیین تکلیف شوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دنبال رای اصل 85 هستیم به طوری که صحن مجلس این اختیار را به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بسپارد و تمام قانون مورد نظر در کمیسیون به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ساماندهی وضعیت معلمان منطبق بر اصل 85 قانون اساسی

پیگیری ساماندهی وضعیت معلمان منطبق بر اصل 85 قانون اساسی