مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:352024-01-12اجتماعي

ارایه خدمات آموزشی به سربازان از سوی آموزشگاه های آزاد


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح از ارایه خدمات آموزشی به سربازان از سوی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خبر داد.

- مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح از ارایه خدمات آموزشی به سربازان از سوی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر جزییات تفاهم نامه قرارگاه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد: تفاهم نامه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و آموزشگاه های آزاد برای آموزش سربازان مابین قرارگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای به امضا رسید.

وی درباره هدف و جزییات این تفاهم نامه افزود: اشتغال یکی از دغدغه های مهم نظام، خانواده ها و جوانان هست و داشتن توانمندی و مهارت یکی از الزامات رسیدن به اشتغال است و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا همواره بر توانمندسازی جوانان در طول مدت سربازی تاکید داشته اند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از سال 1396 برای کمک به امر توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال پذیری جوانان سرباز ورود کرده اند گفت: نیروهای مسلح بخشی از امکانات خود را پای کار آورده و با همکاری سازمان های ذی ربط تحقق شعار هر سرباز ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات آموزشی به سربازان از سوی آموزشگاه های آزاد

ارایه خدمات آموزشی به سربازان از سوی آموزشگاه های آزاد