مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:202023-12-31اجتماعي

توزیع بیش از 50 هزار پاکت شیر در مدارس روستایی گیلان


مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از ابتدای توزیع شیر در 17 منطقه آموزش و پرورش استان، بیش از 50 هزار دانش آموز گیلانی در مناطق روستایی گیلان شیر رایگان دریافت کردند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از ابتدای توزیع شیر در 17 منطقه آموزش و پرورش استان، بیش از 50 هزار دانش آموز گیلانی در مناطق روستایی گیلان شیر رایگان دریافت کردند.

محمدحسین رمضانی امروز، 10 دی ماه با اشاره به آغاز توزیع شیر در گیلان از 27 آذر امسال در روستای لمر تالش اظهار کرد: در آغاز فرآیند توزیع شیر، قرار است ماهیانه 200 هزار پاکت شیر استرلیزه و 150 هزار پاکت شیر پاستوریزه بین دانش آموزان توزیع شود که تاکنون 50 هزار و 386 دانش آموز ابتدایی شیر رایگان 200 سی سی فرا دما دریافت کردند.

وی با اشاره به اهمیت شیر در سبد غذایی دانش آموزان افزود: تغذیه مناسب دانش آموزان از دغدغه اصلی آموزش و پرورش است و در راستای حمایت از تغذیه مناسب دانش آموزان شیر رایگان در مدارس توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به توزیع شیر یک نوبته هفتگی بین دانش آموزان گفت: براساس توافق با یک شرکت تولید شیر و محصولات لبنی قرار است از هفته آینده دانش آموزان ابتدایی شهرستان رشت شیر پاستوریزه دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 50 هزار پاکت شیر در مدارس روستایی گیلان

توزیع بیش از 50 هزار پاکت شیر در مدارس روستایی گیلان