مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:552024-01-17اقتصادي

لایحه بودجه سال 1403 یزد تقدیم شورای شهر شد


لایحه بودجه سال 1403 شهرداری یزد با افزایش 29 درصدی نسبت به بودجه سال جاری، جهت بررسی و تصویب، تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

- ایسنا/یزد لایحه بودجه سال 1403 شهرداری یزد با افزایش 29 درصدی نسبت به بودجه سال جاری، جهت بررسی و تصویب، تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

عزیز الله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد امروز 27 دیماه در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری در راستای تدوین و تنظیم بودجه سال آتی گفت: شهردار شهر جهانی یزد، لایحه بودجه پیشنهادی سال 1403 شهرداری را به مبلغ 5500 میلیارد تومان، تقدیم شورای اسلامی شهر یزد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تدوین برنامه بودجه با توجه به نیازهای نامحدود شهر در برابر منابع محدود و لزوم اولویت بندی ضرورت های شهر جهت تزریق این منابع محدود انجام می شود لذا تلاش خواهیم کرد به نحوی این مهم برنامه ریزی شود که بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود برای توسعه شهر، موجب آرامش و آسایش شهروندان شویم.

سیفی افزود: بودجه سال آینده بر اساس راهبردهای اساسی شورای اسلامی شهر تدوین شده و تورم موجود و شرایط اقتصادی شهروندان در برآورد کلی منابع و مصارف همچنین تعریف طرح های عمرانی در نظر گرفته شده است و به همین دلیل افزایش زیادی نسبت به بودجه سال گذشته در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه سال 1403 یزد تقدیم شورای شهر شد

لایحه بودجه سال 1403 یزد تقدیم شورای شهر شد