مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:402024-01-18بين الملل

پیام حزب الله عراق به انصارالله یمن در پی اقدام آمریکا


در پی درج نام جنبش انصارالله یمن در فهرست «سازمان های تروریستی جهانی» از سوی آمریکا، دبیرکل گردان های حزب الله عراق با ارسال نامه ای به رهبر این جنبش، - در پی درج نام جنبش انصارالله یمن در فهرست سازمان های تروریستی جهانی از سوی آمریکا، دبیرکل گردان های حزب الله عراق با ارسال نامه ای به رهبر این جنبش، حمایت خود را از انصارالله اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابو حسین الحمیداوی دبیرکل گردان های حزب الله عراق در نامه ای به عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که این اقدام آمریکا بهای طبیعی مواضع شریفی است که جنبش انصارالله در قبال مسائل امت و مستضعفان به ویژه مسئله بیت المقدس و فلسطین اتخاذ کرده است.

الحمیداوی در پیام روز چهارشنبه خود تاکید کرد که با هرگونه حمله علیه انصارالله از سوی هر کشور یا نهادی بزرگ یا کوچک که صورت گیرد، به گونه ای برخورد خواهیم کرد که گویی تجاوز مستقیم به ماست و چالش ها هر از نوع و اندازه و از سوی هر حزبی که باشد ما را از این امر باز نخواهد داشت .

در این بیانیه آمده است: خبر قرار گرفتن شما در فهرست تروریستی دشمنان خدا، رسولان و اولیای او، قاتلان کودکان و زنان، دزدان غذای مردم و صاحبان دل های مرده و سخت را با کمال افتخار دریافت کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حزب الله عراق به انصارالله یمن در پی اقدام آمریکا

پیام حزب الله عراق به انصارالله یمن در پی اقدام آمریکا