مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:452023-12-23سياسي

آبرسانی سیار به 100 محله عشایری خوسف


فرماندار خوسف آبرسانی سیار به بیش از 100 محله عشایری در این شهرستان با حجم 6 میلیون 500 هزار متر مکعب در هشت ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار  این شهرستان شهرستان امروز در جمع رسانه ها  با اشاره به فرموده امام عظیم الشأن و مقام معظم رهبری که عشایر ذخایر انقلابند اظهارداشت: شهرستان خوسف دارای هزار و 100 خانوار عشایری و جمعیت حدود 4 هزار نفری است.

وی از عشایر به عنوان خط مقدم جبهه تولید نام برد و بر ضرورت توجه به این قشر سختکوش و توزیع عادلانه امکانات در بین این قشر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آب رسانی به عشایر مهم ترین نیاز این قشر است، از آبرسانی سیار به بیش از 100 محله عشایری در این شهرستان با حجم 6 میلیون 500 هزار متر مکعب در هشت ماه ابتدایی سال جاری خبر داد و افزود: در این مدت یک دستگاه تانکر آبرسانی سیارجدید نیز با مشارکت بنیاد علوی به مناطق عشایری شهرستان اهدا شده است.

فرماندار خوسف با اشاره به این که بیش از 15 مورد مرمت  بازسازی و احداث چاه دامداری ، آب انبار و آبشخور دامی، در سطح شهرستان از ابتدای سال جاری به همت اداره عشایری شهرستان  به سرانجام رسیده است، اعتبار این اقدامات را بالغ بر 5 میلیارد ریال عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 100 محله عشایری خوسف

آبرسانی سیار به 100 محله عشایری خوسف