مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:002023-12-23ورزشي

ایستگاه پایانی مسابقات مرحله استانی مناظره دانشجویان در یزد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری مرحله رده بندی و نهایی مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری مرحله رده بندی و نهایی مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد.

احمد افروزیان در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان یزد که با حضور 33 تیم از 9 دانشگاه استان از هشتم آذر شروع شده بود به ایستگاه پایانی رسید.

وی با بیان این که مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار مناظره؛ فرصتی برای یادگیری به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود، گفت: مسابقات رده بندی و نهایی و مراسم اختتامیه این دوره از رقابتها در استان یزد فردا یکشنبه سوم دی ماه در محل دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی یزد برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: مسابقه رده بندی این دوره با رقابت تیم پرواز از دانشگاه یزد به عنوان تیم موافق و تیم رئالیسم از دانشگاه میبد به عنوان تیم مخالف پیرامون موضوع حمایت از محیط زیست، نیاز به بودجه و تشکیلات دارد نه فرهنگ سازی و رسانه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایانی مسابقات مرحله استانی مناظره دانشجویان در یزد

ایستگاه پایانی مسابقات مرحله استانی مناظره دانشجویان در یزد