مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:302023-12-31اقتصادي

اعتای وام مسکن روستایی با مبلغ جدید آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید جودی معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن در خصوص اعتای تسهیلات مسکن روستایی با مبلغ جدید گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک های مذکور، - از امروز (یکشنبه، 10 دی ماه 1402) متقاضیان تسهیلات روستایی با مبلغ جدید 350 میلیون تومان می توانند با مراجعه به شعب 9 بانک عامل درخواست داده و برای نوسازی و ساخت مسکن روستایی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید جودی معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن در خصوص اعتای تسهیلات مسکن روستایی با مبلغ جدید گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک های مذکور، تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات ثبت کنند.

وی افزود: بنیاد مسکن 350 هزار متقاضی را به بانک ها معرفی خواهد کرد و هم اکنون 100 هزار پرونده آماده در همین زمینه وجود دارد و افرادی که درخواست داده اند نیز می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در استان ها و شهرستان ها به تکمیل پرونده های خود بپردازند.

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: آن دسته از متقاضیانی که پیش از این برای دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی درخواست داده بودند و هنوز این تسهیلات را دریافت نکرده اند، وام آنان اتوماتیک وار به 350 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتای وام مسکن روستایی با مبلغ جدید آغاز شد

اعتای وام مسکن روستایی با مبلغ جدید آغاز شد