مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:002024-01-03ورزشي

امروزه زنان کشور در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند


معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فعالیت زنان جامعه امروز نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و امروزه به برکت انقلاب و خون شهدا، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فعالیت زنان جامعه امروز نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و امروزه به برکت انقلاب و خون شهدا، زنان در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند.

رضا ابراهیمی 13 دی در دومین کنگره بانوان تاثیر گذار استان که در سالن اداره برق استان برگزار شد، زنان همواره در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز حضور فعال داشتند امروز نیز زنان جامعه به جایگاهی که اسلام عطا کرده، رسیده اند و در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، ورزشی و.

فعالند.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن عفت و پاکدامتی زنان ما را نشانه رفته است، افزود: دشمن بدنبال ترویج بی بندوباری در کشور است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست لذا نباید از این دسیسه ها غافل شویم و مادران در این راستا می توانند با انجام وظیفه تبلیغی و تبیینی تاثیرگذار باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم افزود: رویکرد دولت به سمت مردم و استفاده از ظرفیت های داخل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه زنان کشور در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند

امروزه زنان کشور در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند