مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:352023-12-24حوادث

انفجار در کارگاه طلاسازی به 25 واحد تجاری خسارت وارد کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر نشت گاز از پیک نیک در یک واحد طلاسازی 25 واحد تجاری مجاور دچار شکستگی و خسارت شد.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حادثه نشت گاز از پیک نیک در یک واحد طلاسازی در پاساژ قائلی واقع در خیابان هاتف کوچه مشیر اصفهان باعث وقوع انفجار بدون ایجاد شعله در محل شد.

وی افزود: در اثر شدت حادثه  شیشه 25 واحد تجاری مجاور دچار شکستگی و خسارت شد و به واحد تجاری طلاسازی نیز خسارات وارد شد.

شیشه فروش بیان کرد: بلافاصله تیم های آتش نشانی شهرداری اصفهان و اورژانس به محل اعزام و امدادرسانی و رفع خطر از محل انجام شد، در این حادثه یک نفر مجروح و به مرکز درمانی اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: وجود کارگاه های پرخطر از جمله طلاسازی ریخته گری، رنگ کاری و انبار مواد اشتعال زا  و نیز ایمن نبودن شبکه های برق و نگهداری کپسول های گاز و مواد شیمیایی همواره باعث ایجاد مخاطره در محدوده های تجاری بخصوص محور بازار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم وجود واحدهای صنفی لازم است تمامی صنوف نسبت به رعایت الزامات ایمنی در نگهداری، انتقال و مصرف کالاها و مواد اقدام و سازمان آتش نشانی و اتاق اصناف استان در راستای ارایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار در کارگاه طلاسازی به 25 واحد تجاری خسارت وارد کرد

انفجار در کارگاه طلاسازی به 25 واحد تجاری خسارت وارد کرد