مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:352024-01-15اجتماعي

طرح گشت و کنترل مستمر تالاب میقان تشدید شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اراک از اجرای تشدید طرح گشت و کنترل مستمر تالاب میقان توسط پرسنل یگان محیط زیست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به دنبال درج خبری با عنوان آیا مجوز صید شاهین در تالاب میقان صادر شده است؟ در تاریخ 20 دی ماه در خبرگزاری فارس مبنی بر مشاهده صیادان وشکارچیان در محوطه تالاب میقان و احساس نگرانی فعال محیط زیست از این رویداد، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اراک از اجرای طرح گشت و کنترل مستمر تالاب میقان توسط پرسنل یگان محیط زیست خبر داد.

 در خبر منتشر شده خبرگزاری فارس محمود کلنگری فعال محیط زیست استان مرکزی طی خبری از مشاهده شدن ابزار و ادوات شکارچیان و صیادان در محوطه تالاب میقان خبر داد و اظهار کرد: طی بازدیدهایی که اخیرا از مناطق مختلف تالاب میقان داشتیم متاسفانه ادوات متعددی متعلق به شکارچیان و صیادان را مشاهده کردیم که نشان می دهد این متخلفین با آرامش خیال در حال شکار و صید پرندگان هستند وی همچنین اعلام کرده بود که مبدل شدن تالاب میقان به جولانگاه صیادان پرندگان شکاری این گمانه زنی را به ذهن متبادر می کند که شاید برخلاف قوانین بالادستی شکار و صید ایران و پس از 70 سال حفاظت مستمر، مجوز صید پرندگان شکاری در تالاب میقان صادر شده است!    پس از انتشار این خبر رییس اداره حفاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گشت و کنترل مستمر تالاب میقان تشدید شد

طرح گشت و کنترل مستمر تالاب میقان تشدید شد