مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:202024-01-12اجتماعي

بارش برف راه ارتباطی 160 روستای لرستان را مسدود کرد


مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان باز است، گفت: راه ارتباطی 164 روستا در استان مسدود است که تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مهدی پازوکی ظهر امروز در حاشیه بازدید از محور ورودی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی رغم بارش متناوب باران و برف، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان باز و تردد در جریان است.

وی گفت: در مناطق برف گیر، گردنه ها و مناطق صعب العبور استان با توجه به مه گرفتگی شدید و لغزنده بودن جاده ها تردد به کندی انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به مسدود بودن 164 محور مواصلاتی روستایی در استان گفت: از این تعداد 100 روستا در شهرستان دلفان، 30 روستا شهرستان سلسله، 30 روستا در شهرستان بروجرد و 4 روستا نیزبه دلیل رانش زمین و سنگ افتان در شهرستان معمولان مسدود شدند که راهداران در حال بازگشایی راه های روستایی هستند.

پازوکی افزود: در برخی شهرستان ها مانند دلفان با توجه ادامه دار بودن روند بارش برف محورها به صورت مرتب بازگشایی و مسدود می شوند و با توجه به اینکه در برخی محورها تا مساعد شدن هوا امکان عملیات بازگشایی مسیر وجود ندارد، باید منتظر مساعد شدن هوا برای بازگشایی این محورها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف راه ارتباطی 160 روستای لرستان را مسدود کرد

بارش برف راه ارتباطی 160 روستای لرستان را مسدود کرد