مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:152024-01-02سياسي

مسیر فتح قله ایران قوی از مکتب حاج قاسم می گذرد


رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: در آستانه فتح قله ای هستیم که تحقق ایران قوی را به منصه ظهور خواهد رساند و با پیمودن مسیری که نقشه راه آن مکتب شهید سلیمانی است، - ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: در آستانه فتح قله ای هستیم که تحقق ایران قوی را به منصه ظهور خواهد رساند و با پیمودن مسیری که نقشه راه آن مکتب شهید سلیمانی است، فتح این قله محقق می شود.

سردار غلامرضا سلیمانی بعدازظهر امروز 12 دی ماه در آیین افتتاحیه راهیان مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: این روزها ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری و ابومهندس المهدی است.

وی با اشاره به مظلومیت مردم غزه عنوان کرد: رژیم جعلی و سرطانی وحشیانه به مردم غزه و کرانه باختری حمله می کند و زنان و کودکان غزه را به خاک و خون می کشد اما مردم آزاده غزه به تاسی از اصول مکتب مقاومت مانند سرو آزاده در برابر همه ناملایمات ایستاده اند و پیروز میدان هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه با اشاره به راهیان نور مکتب حاج قاسم اظهار کرد: بوی بهشت از گلزار شهدای کرمان استشمام می شود و قطعه ای از بهشت است که در زمین عینیت پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر فتح قله ایران قوی از مکتب حاج قاسم می گذرد

مسیر فتح قله ایران قوی از مکتب حاج قاسم می گذرد