مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:102024-01-01پزشكي

اعضای بدن جوان 21 ساله بانه ای به چند بیمار جانی دوباره بخشید


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با اهدای اعضای بدن «سیوان کریم پور»جوان 21 ساله بانه ای به بیماران نیازمند، چهارمین اهدای عضو در کردستان به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام کندایی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه ها اظهار کرد: جاویدنام سیوان کریم پور جوان 21 ساله بانه ای چند روز پیش پس از بروز تشنج و کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه اعزام و به دلیل وخامت وضعیت حیاتی در بخش ICU بستری شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش های تیم درمان در نهایت بیمار دچار مرگ مغزی شد وخانواده این جوان، با ایثار و شهامت، رضایت خود را مبنی بر اهدای عضو به بیماران نیازمند پیوند عضو اعلام کردند و برای بخشش زندگی به منتظران پیوند، به بیمارستان سینا تهران اعزام شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اهدای عضو از خانواده های ایثارگر اهدا کننده اعضای بیماران مرگ مغزی تقدیر کرد و افزود: این چهارمین اهدای عضو در سال جاری در استان کردستان و نخستین اهدای عضو در شهر بانه است.

گفتنی است؛ سامانه www.

ehda.

ir برای داوطلبان اهدای عضور در سراسر کشور طراحی شده است و متقاضیان با ورود به این پایگاه اینترنتی می توانند فرم ثبت نام اهدای عضو را تکمیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای بدن جوان 21 ساله بانه ای به چند بیمار جانی دوباره بخشید

اعضای بدن جوان 21 ساله بانه ای به چند بیمار جانی دوباره بخشید