مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:252023-12-25سياسي

حمایت همه جانبه ارتش از نخبگان مرتبط با علوم پدافندی


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش از نخبگان داخلی و متخصصین مرتبط با علوم پدافندی خبر داد.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش از نخبگان داخلی و متخصصین مرتبط با علوم پدافندی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازید از گروه پدافند هوایی زاهدان و سایت های تابعه در جمع کارکنان وظیفه این یگان، تصریح کرد: بستر، ظرفیت و توانمندی های خوبی در نسل جوان و انقلابی کشورمان وجود دارد که بسیار امیدبخش است و موجبات حرکت رو به جلو را در تمامی عرصه ها به ارمغان آورده است.

آگاه‍ سازی قشر نوجوان و جوان به ویژه سربازان نسبت به دستاوردهای کشورمان و در کنار آن توجه به بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل یکی از مهمترین مسائل کنونی کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه جایگاه سرباز و خدمت سربازی در نظام اسلامی والا، برتر و امنیت آفرین است، تصریح کرد: تجلیل از مقام سرباز و اکرام جایگاه سربازی امری انکارناپذیر و قابل توجه است.

مهمترین آسیب فعلی کشور عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان نسبت به تحولات و گذشته کشورمان و موفقیت هایی است که به وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه ارتش از نخبگان مرتبط با علوم پدافندی

حمایت همه جانبه ارتش از نخبگان مرتبط با علوم پدافندی