مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:502024-01-01سياسي

توسعه حمل و نقل عمومی اولویت بودجه 1403 شهرداری تهران


رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه قراردادهای شهرداری برای توسعه حمل و نقل عمومی به دلیل دشواری های موجود به تازگی منعقد شده، - در سال آینده بخش عمده ای از بودجه برای انجام این تعهدات در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم مظفر درخصوص اولویت های شورای شهر تهران در تدوین بودجه سال 1403، اظهار کرد: 2 سال از دوره ششم مدیریت شهری گذشته و بخشی از رویکردها آغاز شده و نیازمند تداوم است و شاید مهمترین کار ما در سال آینده تکمیل اقدامات در حوزه حمل و نقل عمومی باشد و پیگیری قراردادهایی که در تامین اتوبوس به ویژه برقی سازی وسایل حمل و نقل عمومی منعقد شده در کنار مشوق هایی که باید برای استفاده مردم از وسایل نقلیه برقی در نظر بگیریم، باید در اولویت قرار بگیرد.

مظفر با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل عمومی، برقی سازی شبکه و توسعه خطوط مترو از جمله اولویت های این بخش است، یادآور شد: توسعه خطوط از لحاظ مسافت و تعداد ایستگاه ها باید مورد توجه ما در سال پیش رو باشد.

وی همچنین تصریح کرد: تکمیل کلان پروژه های نیمه تمام شامل فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی، آزادراه شهید شوشتری به عنوان یک پروژه مهم و بسیار اثرگذار و شاخه غربی بزرگراه یادگار امام و به عبارتی تکمیل رینگ بزرگراهی شهر تهران از دیگر اولویت های مهم مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل عمومی اولویت بودجه 1403 شهرداری تهران

توسعه حمل و نقل عمومی اولویت بودجه 1403 شهرداری تهران