مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 20:402024-01-16اقتصادي

مشکل قطع آب فرودگاه مهرآباد رفع شد


در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران که در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: افت فشارآب ترمینال اول و دوم فرودگاه مهرآباد به علت افت فشار ناشی از افزایش مصرف آب بوده است و این شرکت هیچ برنامه ای برای نوبت بندی آب در کلانشهر تهران ندارد.

- شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: قطع آب فرودگاه مهرآباد ناشی از افزایش مصرف و نداشتن مخازن ذخیره در تاسیسات آبرسانی فرودگاه بوده و اکنون این مشکل رفع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران که در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: افت فشارآب ترمینال اول و دوم فرودگاه مهرآباد به علت افت فشار ناشی از افزایش مصرف آب بوده است و این شرکت هیچ برنامه ای برای نوبت بندی آب در کلانشهر تهران ندارد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در حالی که کلان شهر و استان تهران وارد چهارمین سال متوالی خشکسالی شده است، مطابق مصوبات استانداری و مرکز مدیریت بحران استان تهران، مراکز حساس مانند بیمارستان ها، فرودگاه موظف به نصب مخزن ذخیره آب برای تامین 48 ساعت آب شرب هستند که یکی از دلایل افت فشار در فرودگاه مهرآباد به علت نبود مخزن ذخیره اضطراری آب در این فرودگاه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطع آب فرودگاه مهرآباد رفع شد

مشکل قطع آب فرودگاه مهرآباد رفع شد