مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:402024-01-04سياسي

گلستانی ها با برپایی تجمعاتی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اقشار مختلف مردم گرگان پیش از ظهر امروز با برگزاری تجمعی در محدوده آستانه مقدس امامز اده عبدالله(ع) این شهر، - مردم شیعه و سنی گلستان شامگاه چهارشنبه و پیش از ظهر امروز پنجشنبه با برگزاری تجمعاتی در شهر های مختلف این استان از جمله گرگان، حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اقشار مختلف مردم گرگان پیش از ظهر امروز با برگزاری تجمعی در محدوده آستانه مقدس امامز اده عبدالله(ع) این شهر، اقدام جنایتکارانه روز گذشته در کرمان را محکوم کردند.

در این تجمع اقشار مختلف گرگان اعم از کسبه، دانش آموزان، دانشجویان، خانواده های شهدا و جانبازان حضور داشتند و با در دست داشتن عکس های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی نفرت و انزجار خود از دشمنان ملت و کشور و اسلام فریاد کردند.

مردم شیعه و سنی در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ،ای رهبر آزاده - آماده ایم، آماده و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد- ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد خواهان برخورد سریع و انتقام سخت از عاملان این جنایت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی ها با برپایی تجمعاتی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

گلستانی ها با برپایی تجمعاتی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند