مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:302024-01-14سياسي

اقدامات لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات در حال انجام است


اقدامات لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو در شهرستان در حال انجام است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: اقدامات لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو در شهرستان در حال انجام است.

غلامحسین عماری، 24 دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه 4 راهبرد رهبری در انتخابات جامعه عمل پوشانده و به جد دنبال خواهد شد، افزود: درصددیم از همه ظرفیتهای موجود برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو استفاده شود و اقدامات لازم نیز در این راستا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بعد از ابلاغ فرآیندهای انتخابات از سمت وزیر، هیات اجرایی استانی تشکیل شد، افزود: علاوه بر 3 کرسی ارومیه در مجلس شورای اسلامی، 2 هیات اجرایی برای ارامنه، آشوریان و کلدانی ها نیز در شهرستان تشکیل شد.

عماری با بیان اینکه در شهرستان ارومیه شاهد افزایش ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل هستیم، گفت: رسیدگی به صلاحیت 283 نفر داوطلب ثبت نامی برای 3 کرسی مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه با هدف سهولت حضور مردم در انتخابات، شعبات اخذ رای در ارومیه 10 درصد نسبت به دوره قبل، افزایش یافته است، اظهار کرد: 543 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ارومیه تعیین شده همچنین 5 شعبه برای هموطنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات در حال انجام است

اقدامات لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات در حال انجام است