مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:202024-01-04سياسي

تجمع مردم و دانشجویان در محکومیت اقدام تروریستی کرمان +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز، جمعی از مردم و دانشجویان در لبیک به فرمایش رهبری و به منظور محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان در محل میدان فلسطین در تهران تجمع کرده و ضمن ابراز همدردی با قربانیان این حادثه بر انتقام از .

- تجمع مردم و دانشجویان در محکومیت اقدام تروریستی کرمان +فیلم بامداد امروز، جمعی از مردم و دانشجویان در لبیک به فرمایش رهبری و به منظور محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان در محل میدان فلسطین در تهران تجمع کرده و ضمن ابراز همدردی با قربانیان این حادثه بر انتقام از عاملان تاکید کرده و خواستار اجرای عدالت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز، جمعی از مردم و دانشجویان در لبیک به فرمایش رهبری و به منظور محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان در محل میدان فلسطین در تهران تجمع کرده و ضمن ابراز همدردی با قربانیان این حادثه بر انتقام از عاملان تاکید کرده و خواستار اجرای عدالت شدند.

علاوه بر تهران در دیگر شهرهای کشور نیز مردم و دانشجویان با برپایی تجمع نسبت به محکومیت اقدام جنایتکارانه در گلزار شهدای کرمان اقدام کردند.

عصر چهارشنبه 13 دی ماه در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم و دانشجویان در محکومیت اقدام تروریستی کرمان +فیلم

تجمع مردم و دانشجویان در محکومیت اقدام تروریستی کرمان +فیلم