مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:402023-12-25پزشكي

انتقاد از توقف پروژه بهداشتی توسط شهرداری اهواز


رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به متوقف شدن یک پروژه بهداشتی شهر توسط شهرداری اهواز در پی چالش بین بهداشت و شهرداری گفت: این در حالی است که در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی اهواز چنین اعتباری به خوزستان نداده اند و اعتبار اجرای این پروژه ها نیز تا پایان سال است.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به متوقف شدن یک پروژه بهداشتی شهر توسط شهرداری اهواز در پی چالش بین بهداشت و شهرداری گفت: این در حالی است که در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی اهواز چنین اعتباری به خوزستان نداده اند و اعتبار اجرای این پروژه ها نیز تا پایان سال است.

امرالله مردانی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اهواز که امروز (4 دی ماه) در فرمانداری اهواز برگزار شد، با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز در مقابله با مرکز بهداشت اظهار کرد: به نظر من باید شورای سلامت اهواز تعطیل شود و این کار منطقی تر است زیرا ما هیچ علاقه ای به گروکشی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اکنون هم عذاب وجدان دارم که چرا در طول سال طبق مُر قانون شهرداری را به دادگاه معرفی نمی کنیم؟ شش الی هفت ماه در خیابان های شهر زباله وجود داشت و به هر شکلی با شهرداری همکاری کردیم و حتی زیر سوال رفتیم اما می خواستیم بحث هایی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از توقف پروژه بهداشتی توسط شهرداری اهواز

انتقاد از توقف پروژه بهداشتی توسط شهرداری اهواز