مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:002024-01-15حوادث

طلاق به خاطر خواستگاری های قبل از ازدواج


دستگیری عاملان قتل عابر پیاده/ 18 سال سرگردانی!/ دعوت مرد بدهکار به میهمانی برای اجرای سناریوی قتل/ نقشه سرقت خودرو منجر به قتل شد/ طلاق به خاطر خواستگاری های قبل از ازدواج/ جنایت تکان دهنده آتش افروزان سنگدل !/ پسر معتاد در دادگاه منکر قتل شد - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه بیست و پنجم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  دستگیری عاملان قتل عابر پیاده دو متهمی که با تصادف عمدی باعث قتل یک عابر پیاده در بندرعباس شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید 18 سال سرگردانی! بیشتر از 18 سال آواره و سرگردان بودم به طوری که در طول این سال ها هیچ گاه زندگی و خواب راحتی نداشتم.

مدام با ترس و وحشت روزگار می گذراندم تا این که بالاخره .

بیشتر بخوانید دعوت مرد بدهکار به میهمانی برای اجرای سناریوی قتل مرد جوان که یک میلیارد تومان به دوستش قرض داده بود وقتی متوجه شد به پولش نمی رسد با دعوت مرد بدهکار به خانه اش او را به قتل رساند و با کمک برادرش جسد را در سطل زباله رها کرد.

بیشتر بخوانید نقشه سرقت خودرو منجر به قتل شد فردی که در صدد سرقت یک دستگاه خودروی به فروش گذاشته شده در سایت دیوار بود، مرتکب قتل مالک خودرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق به خاطر خواستگاری های قبل از ازدواج

طلاق به خاطر خواستگاری های قبل از ازدواج