مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:352024-01-13سياسي

چرا اصلاح طلبان بر تأیید افراد ردصلاحیت شده پافشاری می کنند؟


روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی همچنان بر تأیید افراد ردصلاحیت شده پافشاری و تأکید دارد که این موضوع نشان دهنده آن است که این طیف حاضر نیست فعالیت سیاسی در چارچوب قوانین و مقررات کشور داشته باشد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: روزنامه آرمان ملی در گفت وگو با یکی از اصلاح طلبان عنوان کرد؛ وقتی مطالبی با دلسوزی مطرح می گردد مسئولان باید پذیرای آن باشند نه اینکه رد شود و به شکل دیگری مردم را ناامید کنند.

چرا که یکی از مسائل مهم بحث نشاط و امید مردم است.

در بخشی دیگر عنوان شد: با توجه به نظرسنجی ها امروز وضعیت مناسبی را در جامعه معطوف به انتخابات شاهد نیستیم، اما برای برون رفت از این وضعیت مسئولان امر باید بپذیرند که مشکل وجود دارد و برای بهبود شرایط فضای انتخاباتی فضا را  باز بگذارند و افراد رد شده به انتخابات بازگردند شاید مقداری مشارکت بالا رود، در غیر این صورت این گونه که پیش می رود طبیعتا وضع مناسبی را شاهد نخواهیم بود.

گفتنی است، وقتی مطالبی با دلسوزی بیان می گردد با هدف اصلاح گفته می شود اما در برخی از مطالب قصد و غرض های جناحی و حزبی وجود دارد.

عده ای در گفت وگوهایشان سعی بر کاهش تورم را که تاکنون نتیجه آن را شاهد بودیم، نادیده می گیرند و تنها از وضعیت بد اقتصادی صحبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصلاح طلبان بر تأیید افراد ردصلاحیت شده پافشاری می کنند؟

چرا اصلاح طلبان بر تأیید افراد ردصلاحیت شده پافشاری می کنند؟