مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:052023-12-26بين الملل

چین نگران تاثیر مراسم کریسمس بر فرهنگ مردم


درخت های کریسمس غول پیکر که با چراغ ها، پولک ها و جعبه های کادو تزیین شده اند، در مراکز تجاری پر زرق و برق شهرهای بزرگ چین مانند شانگهای و چونگ کینگ به خریداران خوشامد می گویند اما در بسیاری از مناطق نگرانی وجود دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی درخت های کریسمس غول پیکر که با چراغ ها، پولک ها و جعبه های کادو تزیین شده اند، در مراکز تجاری پر زرق و برق شهرهای بزرگ چین مانند شانگهای و چونگ کینگ به خریداران خوشامد می گویند اما در بسیاری از مناطق نگرانی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن تودی، در جنوب غربی استان یوننان، شرکت مدیریت املاکی با صدور اطلاعیه ای به مستاجران مراکز خرید خواست که کارت ها و هدایای کریسمس را نفروشند و حتی از آویزان کردن تزیینات خودداری کنند به عقیده این شرکت، سنت های خارجی را نباید کوکورانه دنبال کرد و باید به فرهنگ خود اطمینان داشت.

مدارس در برخی شهرها از دونگوان در جنوب تا هاربین در شمال شرقی نیز به طور مشابه از دانش آموزان و والدین خواستند که از سنت ها و فرهنگ بیگانه بدون فکر پیروی نکنند.

در استان گانسو در شمال غربی چین، یک شاخه محلی از اتحادیه جوانان کمونیست به اعضای خود خاطرنشان کرد که به جای جشن کریسمس از فیلم نبرد در دریاچه چانگجین تجلیل کنند؛ این فیلم چینی محصول سال 2021 است که درگیری شدید بین ارتش داوطلبانه خلق چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین نگران تاثیر مراسم کریسمس بر فرهنگ مردم

چین نگران تاثیر مراسم کریسمس بر فرهنگ مردم