مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:402023-12-28سياسي

حماسه حضور 11 اسفند در مازندران کلید خورد


همایش بزرگ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با عنوان «حماسه حضور» در حالی در سالن مملو از جمعیت هلال احمر ساری برگزار شد که سرمای هوا را به گرمای حضور تبدیل کرد.

- خبرگزاری فارس استان مازندران-سرویس سیاسی همایش بزرگ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران شامگاه روز گذشته در راستای اجرای منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وحدت و انسجام عملی جبهه انقلاب و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در عرصه دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان برگزار شده بود، بیش از 2 ساعت به درازا کشید و نیروهای انقلابی سراسر استان ضمن تازه کردن دیدارها، وعده خلق حماسه ای دیگر در یازدهم اسفند ماه سالجاری را داده اند.

سخنرانی مهدی چمران عضو هیات رییسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور در همایش حماسه حضور همایش آنقدر باشکوه و سرشار از همصدایی و همدلی بود که در کمتر دوره ای از انتخابات، در جمع اصولگرایان مازندران دیده می شد.

برگزاری این همایش در آستانه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و 13 دی سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی(ره) به نوعی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب بود و اینکه 17 حزب شناسنامه دار اصولگرایی مازندران مصمم تر از همیشه برای بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه حضور 11 اسفند در مازندران کلید خورد

حماسه حضور 11 اسفند در مازندران کلید خورد