مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:302023-12-25اقتصادي

فعالیت بیش از هزار مرکز و آموزشگاه فنی وحرفه ای در کردستان


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: آموزش های مهارتی در قالب 16 مرکز چارت دار دولتی و بیش از یک هزار و 11 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان به متقاضیان در استان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدعلی علوی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان تنها متولی رسمی ارائه آموزش های مهارتی غیر رسمی در سطح کشور در چهار حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با داشتن 16 مرکز چارت دار دولتی و بیش از یک هزار و 11 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان در راستای ارائه آموزش های مهارتی به متقاضیان در استان کردستان ارائه خدمت می کند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان افزود: در کنار ظرفیت آموزشگاه ها و مراکز دولتی و خصوصی تیم های سیار روستایی، مراکز آموزش فنی و حرفه ای در زندان ها، پادگان ها، مراکز جوار صنایع و صنوف و ایجاد مراکز جوار دانشگاهی در سطح استان نیز به مخاطبین این سازمان آموزش های حرفه ای ارائه می کنند.

به گفته وی، با تلاش و جدیت پرسنل و کارکنان مجموعه این اداره کل بخش عظیمی از نیازهای آموزشی در حوزه مهارتی در سطح استان پاسخ داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از هزار مرکز و آموزشگاه فنی وحرفه ای در کردستان

فعالیت بیش از هزار مرکز و آموزشگاه فنی وحرفه ای در کردستان