مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:402024-01-01حوادث

سردار رضایی: جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در دستور کار پلیس است


جمع آوری سلاح و مهمات و همچنین مبارزه با قاچاق آن به جد در دستور کار پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش دانیال، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی گفت امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان شوش اظهار کرد: خوزستان به معنای واقعی جلوه مقاومت ایران اسلامی است، حق مردم امنیت و آرامش و زندگی راحت در حوزه انتظامی است و انتظارات مردم از انتظامی انتظارات به حقی است و ما در حوزه انتظامی در کنار مردم انجام وظیفه می کنیم.

وی افزود: ما عملکرد بسیار خوبی را از همکاران خودمان در استان شاهد هستیم طرح هایی در فصل تابستان و پاییز برای ارتقاء امنیت و آرامش مردم ابلاغ کردیم که خوشبختانه گزارش خیلی خوب و موثری را در این زمینه در استان خوزستان داشتیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در استان خوزستان به نوعی تبدیل به یک ناهنجاری شده بحث سلاح و تیراندازی های غیر مجاز است در همین 48 ساعت گذشته طرح جمع آوری سلاح در استان به اجرا درآمد که بیش از 100 قبضه سلاح با همکاری بسیار خوب مردم عزیز کشف شد.

 وی در خصوص داشتن سلاح و تیراندازی غیرمجاز بیان کرد: مردم عزیز کشورمان باید به قوانین و مقررات کشور کاملاً واقف باشند داشتن سلاح غیرمجاز و حمل آن جرم است و تیراندازی با آن در مراسمات عروسی و عزا به عنوان بدعت بوده و جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رضایی: جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در دستور کار پلیس است

سردار رضایی: جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در دستور کار پلیس است