مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:552024-01-08سياسي

هوشمندسازی محور برنامه های تحولی در سازمان زندان ها است


جلسه معرفی اعضای شورای راهبری تحول اداری سازمان زندان ها با حضور رییس این سازمان و جمعی از مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

- جلسه معرفی اعضای شورای راهبری تحول اداری سازمان زندان ها با حضور رییس این سازمان و جمعی از مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدی رییس سازمان زندان ها در جلسه معرفی اعضای شورای راهبری تحول اداری سازمان زندان ها با تأکید بر لزوم توسعه برنامه های تحولی در نظام اداری گفت: اعتقاد داریم مدیریت زندان ها باید بر پایه مبانی علمی و دانایی محوری اداره شود.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های تحولی در سازمان زندان ها گفت: هوشمندسازی مدیریت زندان ها از مهم ترین برنامه های تحولی است که با جدیت در حال پیگیری است و هم اینک سه برنامه عمده سازمان در مورد توسعه سامانه های الکترونیک به اجرا درآمده است.

محمدی در مورد این سامانه ها گفت: گام اول توسعه استفاده از پابندهای الکترونیکی به عنوان زندان مجازی بود که با این اقدام افراد مشمول می توانند بجای گذراندن حبس در زندان در کنار خانواده خود تحت کنترل باشند.

گام دوم نیز توسعه دادرسی الکترونیک است که هم اکنون بط ور متوسط 80درصد جلسات دادرسی زندانیان با مراجع قضایی به صورت آنلاین برگزار می شود و گام سوم توسعه ملاقات های اینترنتی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی محور برنامه های تحولی در سازمان زندان ها است

هوشمندسازی محور برنامه های تحولی در سازمان زندان ها است