مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:502023-12-23فرهنگي

خاطرات شاهزاده هری پرفروش ترین کتاب سال آمازون شد


فروشگاه اینترنتی آمازون فهرست پرفروش ترین کتاب های چاپی و الکترونیکی را که در طول سال فروخته شده اعلام کرد و کتاب خاطرات شاهزاده هری با نام «جانشین» در صدر قرار گرفت.

- فروشگاه اینترنتی آمازون فهرست پرفروش ترین کتاب های چاپی و الکترونیکی را که در طول سال فروخته شده اعلام کرد و کتاب خاطرات شاهزاده هری با نام جانشین در صدر قرار گرفت.

کتاب زندگینامه شاهزاده هری با عنوان جانشین پرفروش ترین کتاب سال آمازون نام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروشگاه اینترنتی آمازون فهرست پرفروش ترین کتاب های چاپی و الکترونیکی را که در طول سال فروخته شده اعلام کرد و کتاب خاطرات شاهزاده هری با نام جانشین (Spare) در صدر قرار گرفت.

این کتاب زندگی نامه در نخستین روز انتشار در آمریکا، کانادا و آمریکا 1.

4 میلیون نسخه (شامل نسخه چاپی، صوتی و الکترونیکی) فروخت تا به گفته ناشر آن یعنی انتشارات پنگوئن رندوم هاوس رکورد فروش آثار غیرداستانی را در تمام ادوار از آن خود کند.

کتاب زندگی نامه شاهزاده هری، شامل افشاگری های جنجالی درباره خانواده سلطنتی بریتانیا و تجربیات زندگی او و همسرش، رابطه اش با برادرش و در نهایت خروج از خانواده سلطنتی است.

نوه کوچکتر الیزابت دوم و فرزند چالز سوم پیش از این در مصاحبه با دیلی تلگراف اعتراف کرده که متن اولیه کتاب خاطراتش، دوبرابر طولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شاهزاده هری پرفروش ترین کتاب سال آمازون شد

خاطرات شاهزاده هری پرفروش ترین کتاب سال آمازون شد