مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:152023-12-22سياسي

ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب به منظور پیگیری حل مسائل پسته/نتایج خوبی در راه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی گفت: به دنبال درخواست از دولت و بانک مرکزی در راستای رفع تعهد ارزی از محصولات کشاورزی، - امام جمعه رفسنجان گفت : موانعی که در سر راه مسائل پسته بود توسط نامه ای که خدمت مقام معظم رهبری ارسال کردیم برطرف شده، امیدواریم جهش و قیمت خوبی در زمینه پسته شاهد باشیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی گفت: به دنبال درخواست از دولت و بانک مرکزی در راستای رفع تعهد ارزی از محصولات کشاورزی، نامه ای تنظیم و از کارشناسان مرتبط آمار و اطلاعات را دریافت و خدمت مقام معظم رهبری ارسال کردیم و نماینده مردم رفسنجان در مجلس نیز موضوع را پیگیری کرد که نتایج خوبی در راه است.

وی افزود: موانعی که در سر راه بود توسط نامه ای که خدمت مقام معظم رهبری ارسال کردیم برطرف شده، امیدواریم جهش و قیمت خوبی در زمینه پسته شاهد باشیم.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به تماس از شرکت ملی صنایع مس ایران برای تامین نیرو های انسانی شرکت های تابعه، گفت: قرار شد نیرو هایی با آزمون در مقطع دیپلم، فوق دیپلم و فوق لیسانس جذب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب به منظور پیگیری حل مسائل پسته/نتایج خوبی در راه است

ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب به منظور پیگیری حل مسائل پسته/نتایج خوبی در راه است