مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:102023-12-31سياسي

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل می شوند


نماینده بنیاد دعبل خزاعی قم از تجلیل و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در این استان خبر داد.

- ایسنا/قم نماینده بنیاد دعبل خزاعی قم از تجلیل و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در این استان خبر داد.

غلامرضا فلاح، نماینده بنیاد دعبل خزاعی قم، اظهار کرد: بنیاد دعبل خزاعی به منظور تکریم و نکوداشت بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی رویداد بانوان بهشت را در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می کند.

به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی قم، وی با بیان اینکه در این رویداد بیش از 135 نفر از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در سراسر کشور تجلیل می شوند، افزود: در شهر مقدس قم نیز پنج نفر از این بانوان برگزیده، تجلیل می شوند که علاوه بر تقدیرنامه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، نشان فاطمه و هدایایی نیز به این بانوان اهدا خواهد شد.

فلاح افزود: بنیاد دعبل خزاعی استان قم در طول سال نیز برنامه بازدید و تکریم از پیر غلامان حسینی را دارد که امسال مقرر شد در راستای تعظیم و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که سالیان درازی در خدمت به روضه، مجلس داری، تبلیغ و هیئت داری نقش داشتند، از آنان در قالب رویداد بانوان بهشت تجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل می شوند

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل می شوند