مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:102024-01-16دانش

برپایی جلسه نقد و نظر کتاب زندگینامه علمی پدر علم شناسی ایران


«از مود تا لاهه» عنوان کتابی در وصف فعالیت های علمی دکتر بلالی مود پدر سم شناسی کشور است که به همت دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد ملی نخبگان تالیف شده و قرار است امروز جلسه ای برای نقد و نظر این کتاب برپا شود.

- از مود تا لاهه عنوان کتابی در وصف فعالیت های علمی دکتر بلالی مود پدر سم شناسی کشور است که به همت دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد ملی نخبگان تالیف شده و قرار است امروز جلسه ای برای نقد و نظر این کتاب برپا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از یک دهه از فعالیت های دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد ملی نخبگان می گذرد و این دفتر تاکنون اقدامات ارزشمندی را در جهت تکریم نخبگان انجام داده است.

برگزاری 200 جلسه تکریم نخبگان در استان های مختلف، برنامه رادیویی نگین با موضوع معرفی نخبگان و تولید 120 هنرنامه با موضوع معرفی نخبگان از جمله این فعالیت هاست.

یکی دیگر از اقدامات این دفتر، تهیه کتاب زندگینامه 4 تن از نخبگان ایران اسلامی است و کتاب از مود تا لاهه مستندی روایی از زندگی دکتر مهدی بلالی مود به قلم مرضیه نظرلو ، کتاب بهزاد ، زندگینامه مستند دکتر مهدی بهزاد به قلم دکتر محسن شاهرضایی، کتاب مسیر ملک ، مستندی روایی به قلم مرضیه نظرلو و کتاب مینوچهر ، خاطرات دکتر منوچهر دوایی به قلم دکتر محمدجواد کامور بخشایش از دستاوردهای دفتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جلسه نقد و نظر کتاب زندگینامه علمی پدر علم شناسی ایران

برپایی جلسه نقد و نظر کتاب زندگینامه علمی پدر علم شناسی ایران