مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:202024-01-08فرهنگي

ساخت مستند زندگینامه 20 نفر از مفاخر آذربایجان غربی


معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، گفت: مستند زندگینامه 20 نفر از مفاخر آذربایجان غربی در حال ساخت است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، گفت: مستند زندگینامه 20 نفر از مفاخر آذربایجان غربی در حال ساخت است.

پیروز قادری، افزود: در سال جاری طی تفاهم نامه ایی که با مستندسازهای استانی بسته شد، فیلم بیش از 20 نفر مفاخر علمی و فرهنگی استان در حال ساخت است که امیدواریم بتوانیم در سطح ملی و بین المللی این مفاخر را بشناسانیم.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه اسلاید مفاخر و مشاهیر استان 50 مورد آماده است و تا سقف 300 نفر کار خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

قادری ادامه داد: همچنین کتاب سیمای نامداران و مفاخر استان نیز در 300 صفحه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حال تدوین است.

معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مستند زندگینامه مفاخر استان را در تلاش هستیم که در سال 1403 با همکاری صدا و سیما از شبکه استانی پخش شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، وی معرفی همه مفاخر استان را در تمام رشته های هنری و فرهنگی را از جمله اهداف اصلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستند زندگینامه 20 نفر از مفاخر آذربایجان غربی

ساخت مستند زندگینامه 20 نفر از مفاخر آذربایجان غربی