مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 21:552024-01-06سياسي

از خدمات رسانی به نیازمندان تا تاسیس صندوق خیریه توسط یک گروه جهادی


عضو گروه جهادی شهیده والیه میرزابیگی گفت: گروه جهادی شهید والیه میرزابیگی منطقه حاشیه نشین کارخانه نمک را هدف قرار داده و اقداماتی نظیر کمک به نیازمندان در زمینه های مختلف و تأسیس صندوق قرض الحسنه برای خوداشتغالی آنان انجام شده است.

- زینب جعفرزاده فارغ التحصیل رشته ی حقوق جزا و جرم شناسی در مقطع کارشناسی ارشد، اهل ایلام شهرستان ایلام، شامگاه شنبه 16 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سال 1394 با عنوان گروه جهادی شهیده والیه میرزابیگی شروع به کار کردیم، تیم متشکل از 22 نفر که 8 نفر عضو اصلی و مابقی در خدمات دهی به صورت شیفتی فراخوان می شوند و در بیشتر مواقع هم، همه حضور دارند.

وی افزود: محله هدف خدمات دهی محله حاشیه نشین کارخانه نمک است که فاقد هر نوع امکانات هستند و از زمانی که فعالیت این گروه جهادی شروع شد، در ابتدا برای اشرافیت به محله، بازدید میدانی داشتیم، مشکلات را شناسایی و اولویت بندی کردیم.

  عضو گروه جهادی شهیده والیه میرزابیگی، ادامه داد: سپس از اهالی اسم و آدرس ریش سفیدان محله را جویا شدیم.

در قدم بعدی جلسه ای با حضور فرمانده سپاه شهرستان ایلام و معاونت اجتماعی ناحیه برگزار شد که از ریش سفیدان محله، هیأت امنا مسجد هانیوان که در جوار محله کارخانه نمک هست دعوت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خدمات رسانی به نیازمندان تا تاسیس صندوق خیریه توسط یک گروه جهادی

از خدمات رسانی به نیازمندان تا تاسیس صندوق خیریه توسط یک گروه جهادی