مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:152023-12-23اقتصادي

رقیب تسلا گام جهانی برداشت


بی وای دی قصد دارد اولین کارخانه خودروسازی اروپایی خود را در مجارستان بسازد که بخشی از تلاش این خودروهای الکتریکی چینی برای به چالش کشیدن تسلا به عنوان تولیدکننده غالب خودروهای برقی است.

- بی وای دی قصد دارد اولین کارخانه خودروسازی اروپایی خود را در مجارستان بسازد که بخشی از تلاش این خودروهای الکتریکی چینی برای به چالش کشیدن تسلا به عنوان تولیدکننده غالب خودروهای برقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی وای دی روز جمعه (22 دسامبر) اعلام کرد که این کارخانه خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی را برای بازار اروپا تولید و هزاران شغل ایجاد می کند و افزود که این یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها در تاریخ اقتصادی مجارستان خواهد بود.

بی وای دی در حال حاضر بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی در جهان است که بیشتر آنها در چین فروخته می شوند و با هدف گسترش فروش در سطح جهانی، شروع به افتتاح نمایندگی های خود در اروپا کرده است.

سال گذشته، 1.

86 میلیون خودروی باتری دار از جمله پلاگین هیبریدی فروخت.

این رقم در صدر تسلا قرار گرفت که 1.

3 میلیون خودروی الکتریکی در سال 2022 فروخت.

بی وای دی در بیانیه ای اعلام کرد که مرکز تولید جدید در شهر سگد در جنوب مجارستان خواهد بود اما هیچ جزییاتی در مورد اندازه کارخانه، مقدار هزینه ای که بی وای دی خرج خواهد کرد یا زمان شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب تسلا گام جهانی برداشت

رقیب تسلا گام جهانی برداشت