مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:502024-01-01بين الملل

حماس: اظهارات سران رژیم اشغالگر در مورد کوچ مردم غزه، صرفا یک رویا است


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اظهارات سران رژیم اشغالگر درباره کوچ اجباری فلسطینیان از غزه را «رویایی محض» توصیف کرد که با ایستادگی و مقاومت دلیرانه مردم فلسطین نابود خواهد شد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اظهارات سران رژیم اشغالگر درباره کوچ اجباری فلسطینیان از غزه را رویایی محض توصیف کرد که با ایستادگی و مقاومت دلیرانه مردم فلسطین نابود خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه جنبش حماس که شامگاه دوشنبه منتشر شده، آمده است: اظهارات رهبران رژیم اشغالگر فاشیست در مورد کوچ اجباری و آوارگی مردم فلسطین که آخرین آن بیانیه بن گویر وزیر تروریست رژیم صهیونیستی درباره آوارگی فلسطینیان نوار غزه و ایجاد شهرک سازی در آن بود، رویاهایی هستند که با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم قهرمان ما راه به جایی نخواهد برد.

حماس در ادامه بیانیه خود از جامعه جهانی و سازمان ملل متحد خواست تا برای فعال کردن ابزارهای حقوق بین الملل در برابر این مواضع فاشیستی که کاملا جنایت جنگی محسوب می شود، تلاش کنند و رهبران رژیم اشغالگر را در قبال جنایات مستمر خود علیه مردم، کودکان و غیرنظامیان بی دفاع ما پاسخگو بدانند .

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: اظهارات سران رژیم اشغالگر در مورد کوچ مردم غزه، صرفا یک رویا است

حماس: اظهارات سران رژیم اشغالگر در مورد کوچ مردم غزه، صرفا یک رویا است