مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:452023-12-23ورزشي

مطالبه حق تضییع شده فرزندمان را داریم


برای نوجوان 15 ساله ریجکت ورود غیر موجه صادر شود جای تامل دارد! این چیزی است که فدراسیون برای ریجکتی ویزای پسرم به ما اعلام کرد و گفت امارات هیچ توضیحی نداده است.

- انتقاد پدر یک شطرنج باز از فدراسیون بخاطر ناتوانی در گرفتن ویزای امارات: مطالبه حق تضییع شده فرزندمان را داریم پدر شطرنج باز ملی پوش گفت: برای نوجوان 15 ساله ریجکت "ورود غیر موجه" صادر شود جای تامل دارد! این چیزی است که فدراسیون برای ریجکتی ویزای پسرم به ما اعلام کرد و گفت امارات هیچ توضیحی نداده است.

پدر شهداد تیموری یادکوری ملی پوش شطرنج در گفت و گو با ایسنا، بعد از صادر نشدن ویزای فرزندش برای مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا در امارات با گلایه از فدراسیون شطرنج اظهار کرد: ماموریت فدراسیون شطرنج با وجود پتانسیل های فوق العاده در بازی های فکری و هوش و ذکاوت فرزندان ایران، سازماندهی رویدادهای بین المللی، بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در جامعه و ایجاد فرصت های برابر برای اعضای فدراسیون است.

در سالهای اخیر جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از ورزش شطرنج داشته اند به طوری که این ورزش به نمادی از فرهنگ و اندیشه ایرانی تبدیل شده و در مسابقات سریع و برق آسای هفتگی بیشتر از 200 ورزشکار حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه حق تضییع شده فرزندمان را داریم

مطالبه حق تضییع شده فرزندمان را داریم