مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:502023-12-29بين الملل

اعتراض عراق به حمله اخیر آمریکا در خاک این کشور


یک مقام عراقی اظهار کرد که حملات ایالات متحده در خاک این کشور ناقض قوانین بین المللی بوده و به تشدید وخامت روابط دوجانبه منجر خواهد شد.

- یک مقام عراقی اظهار کرد که حملات ایالات متحده در خاک این کشور ناقض قوانین بین المللی بوده و به تشدید وخامت روابط دوجانبه منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشام الرکابی ، مشاور رسانه ای نخست وزیر عراق گفت که بغداد حملات ایالات متحده به تاسیساتی در خاک عراق را نقض قوانین بین المللی می داند، اقداماتی که به تشدید خطرناک تنش ها منجر خواهد شد.

الرکابی گفت: استدلال ها و توضیحات آمریکایی ها بی اساس و غیرقابل پذیرش است، چون کاری که آن ها می کنند تجاوز آشکار به حق حاکمیت عراق و انتقام جویی با نقض قوانین بین المللی است.

او در ادامه گفت که اقدامات نظامی آمریکا یک به تشدید خطرناک تنش ها منجر می شود که موجب وخامت اوضاع روابط دو جانبه بغداد و واشنگتن خواهد بود.

در پی حمله به پایگاه هوایی آمریکا در اربیل عراق که به جراحت سه سرباز آمریکایی منجر شد، در روز دوشنبه جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا دستور سه حمله به مواضع کتائب حزب الله و دیگر جنبش های مقاومت اسلامی عراق را صادر کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض عراق به حمله اخیر آمریکا در خاک این کشور

اعتراض عراق به حمله اخیر آمریکا در خاک این کشور