مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:402024-01-17سياسي

رونمایی از تندیس سردار سیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی


فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخارآفرین باشد و هر کس در این مکتب قرار بگیرد شهدایی است و شهید خواهد شد.

- سردار محمد حسین بارگاهی در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خدمت به جامعه و مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و حاج قاسم سلیمانی برای عزت، شرف و آزادی مردم از بند ظلم و جور کفر تا آخرین لحظه گام برمی داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود و جاذبه بی نظیری در میان امت اسلام و دافعه ای بزرگتر در برابر دشمنان داشت، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام و یک فقیه جامع الشرایط از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب، بسیار قابل توجه است که باید به آن توجه داشت و همیشه سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

سردار بارگاهی گفت: شهدای امروز نماد شهدای تاریخ اسلام و مبارزه این سرزمین ایران و در بستر انقلاب اسلامی باعث عزت و افتخار ایران عزیز ما هستند، با حرکت در مسیر شهدا و تکیه بر اراده الهی موفقیت و پیروزی حاصل می شود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه افزود: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با خلق دستاوردهای مهم در حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس سردار سیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

رونمایی از تندیس سردار سیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی