مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:402023-12-23اقتصادي

صدور موافقت اصولی هتل پنج ستاره در کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری اردبیل


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای یک هتل پنج ستاره در کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای یک هتل پنج ستاره در کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نگار سریع الاطلاق گفت: در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری موافقت اصولی یک هتل پنج ستاره در شهرستان اردبیل صادر شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: این هتل پنج ستاره با حجم سرمایه گذاری 8 هزار و 60 میلیارد ریالی و با پیش بینی اشتغالزایی 100 نفری و با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود.

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه مشکلات طرح گردشگری محیط و پارک طبیعت گردشگری عشایری واقع در منطقه کپز مشگین شهر با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی بررسی و برای رفع مشکلات این طرح تصمیماتی اتخاذ شد.

سریع الاطلاق با اشاره به سایر پرونده های بررسی شده در این جلسه، ادامه داد: بررسی نقشه معماری هتل سه ستاره در سرعین و نقشه معماری متل در جاده ارجستان که توسط مشاوران این پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت اصولی هتل پنج ستاره در کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری اردبیل

صدور موافقت اصولی هتل پنج ستاره در کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری اردبیل