مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:002023-12-24بين الملل

کابوس «شنبه سیاه» برای رژیم صهیونیستی تکرار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به درگیری های روز گذشته در نوار غزه از آن به عنوان شنبه سیاه یاد کرد؛ - به نظر می رسد شدت خسارت ها و تلفات وارده به ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته در نوار غزه به حدی بوده که رسانه های این رژیم به صورت ویژه به آن پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به درگیری های روز گذشته در نوار غزه از آن به عنوان شنبه سیاه یاد کرد؛ تعبیری که پیش از این برای آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ 7 اکتبر و در روز شنبه از سوی نیرو های فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی استفاده شده بود.

روزنامه معاریو در این خصوص نوشت: درگیری های شنبه سیاه در نوار غزه به کشته شدن 13 افسر و سرباز و تعداد زیادی زخمی انجامید که حال شش نفر از آن ها وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که آمار غیر رسمی و واقعی تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش این رژیم در سایه سانسور شدید اعلام می کند.

رسانه های عبری زبان ساعتی قبل اذعان کردند: شاهد بدترین و سخت ترین آخر هفته از آغاز عملیات زمینی ارتش اسراییل علیه نوار غزه تاکنون هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس «شنبه سیاه» برای رژیم صهیونیستی تکرار شد

کابوس «شنبه سیاه» برای رژیم صهیونیستی تکرار شد