مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:412024-01-05سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش: راه پاسداشت نظام این است که نگاه مان به شهدا باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در آیین استقبال از خانواده شهید جلیل شادمانی در مسجدسلیمان اظهار کرد: صراط مستقیم راهی است که قرار گرفتن در آن مسیر عاقبت به خیری و سعادت در دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت که مصداق حرکت در صراط مستقیم شهدای عزیز ما هستند.

  سردار حیدری با تاکید بر اینکه ما نباید راه را گم کنیم، خاطرنشان کرد: امروز در غیاب پیامبران و انبیای الهی و امامان معصوم، نماد عینی صراط مستقیم ولایت فقیه است.

  فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک و تسلیت شهادت شهید شادمانی بیان کرد: شهید جلیل شادمانی یکی از 46 هزار شهید نیروی زمینی و از فرماندهان دفاع مقدس بود.

فرمانده عزیزی که دوران پرمخاطره ی دفاع مقدس را با سربلندی طی کرد و ما به این شهید بزرگوار تعلق خاطر داریم.

سردار حیدری ادامه داد: با جانفشانی های شهدا امروز نام قرآن، اسلام و جمهوری اسلامی در اقصی نقاط عالم می درخشد و ما نباید این جانفشانی ها و همچنین رشادت سردار سلیمانی را فراموش کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه همیشه یک طرف معادله ی جبهه مقاومت جمهوری اسلامی است، افزود:  امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب ثابت کردیم که بدون حضور اثر بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ معادله ای در دنیا حل نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: راه پاسداشت نظام این است که نگاه مان به شهدا باشد

فرمانده نیروی زمینی ارتش: راه پاسداشت نظام این است که نگاه مان به شهدا باشد