مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:012023-12-29اقتصادي

سرمایه گذاران قلدر برای سلطه گری خود از فضای مجازی استفاده می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مسلم معین مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج کشور در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای استان تهران که در پردیس برگزار شد، اظهار کرد: پنجمین رویداد تولید محتوا با میزبانی شهرستان پردیس برگزار شد و امسال پنجمین سالی است که این رویداد ملی را برگزار می کنیم.

وی گفت: از مرداد ماه 3 استان این رویداد را برگزار کرده اند و در مجموع یک هزار و پانصد تیم در سراسر کشور در این رویدادها شرکت و شناسایی شدند.

معین با بیان دلیل اینکه چرا باید در این حوزه تولید داشته باشیم، عنوان کرد: در دنیا از ابزار رسانه، فضای مجازی و تولیدات دیجیتال با هدف سلطه گری بهره بردند و با این هدف ساخته اند و سرمایه گذاران قلدر برای سلطه گری خود ابزارهایی تولید کردند که برخی از آنها رسانه و فضای مجازی است.

وی ادامه داد: کلمه سایبر معنای اصلی فضای مجازی نیست بلکه یعنی کنترل و رهبری؛ و اولین فردی که این کلمه را به کار برد یک فرد آلمانی بود و زمانی که می خواست قوانین تفکیک انسان و حیوانات را مشخص کند کلمه سایبر اسپیس را با معنای ذهن برتر باید ذهن پست تر را کنترل کند به کار برد.

مسوول فضای مجازی بسیج کشور اضافه کرد: در فضای مجازی زمان و مکان معنی ندارد و سایبر اسپیس مانند رویا و خیال است و اسناد این موارد در دانشگاه های غربی موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران قلدر برای سلطه گری خود از فضای مجازی استفاده می کنند

سرمایه گذاران قلدر برای سلطه گری خود از فضای مجازی استفاده می کنند