مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:002024-01-13اقتصادي

بیش از 1000 میلیارد ریال کالای قاچاق به مقصد نرسید


با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشرافیت اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک تریلر حامل مقادیر زیادی کالای قاچاق که از استان های جنوبی قصد انتقال آنها به پایتخت کشور را داشت، شناسایی شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، خودرو را در محور سمنان- تهران متوقف کردند و در بازرسی از آن، مشخص شد قاچاقچیان در پوشش بار چسب مایع، مقادیر زیادی آلات و ادوات موسیقی، دستگاه های چاپگر، لوازم آرایشی و بهداشتی را به صورت حرفه ای جاساز کرده بودند.

موقوفه ای گفت: 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای این باند قاچاق و سرکرده آنها و همچنین سایر جرائم احتمالی مشابه توسط این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از یک هزار میلیارد ریال برآورد کردند و با هماهنگی های لازم، این محموله به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 میلیارد ریال کالای قاچاق به مقصد نرسید

بیش از 1000 میلیارد ریال کالای قاچاق به مقصد نرسید