مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:102024-01-19سياسي

اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران وحشت زیادی در دل صهیونیست ها انداخته است


طی روزهای گذشته مقر تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل بسیار ماهرانه مورد اصابت موشک های منهدم کننده قرار گرفت و تروریست های اصلی و دلالان صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای پیش رو، ولادت امام جواد (ع) را در پیش داریم، ضمن تبریک این میلاد فرخنده، حدیثی از آن حضرت نقل خواهیم کرد.

امام جواد (ع) فرمودند سه چیز مورد نیاز هر مؤمن است، اولین احتیاج هر مؤمن تَوْفیقٍ مِنَ اللّه است، یعنی با خدا همراه باشد، توفیق از موافقت می آید، اینکه برای یکدیگر دعا می کنیم و می گوییم خداوند به شما توفیق بدهد، یعنی خدا کاری کند همان چیزی بشود که شما می خواهید، عمل شما در راستای کار خدا باشد، با خدا مخالف نباشد و موافق رضای خدا زندگی کنید.

وی ادامه داد: وقتی انسان بر وفق رضای خدا زندگی کرد، توفیقات هم برای او می بارند و موفقیت ها یکی پس از دیگری حاصل می شوند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: دومین احتیاج هر مؤمن وَ واعِظٍ مِنْ نَفْسِهِ است، یعنی هر مؤمن احتیاج به واعظی از درون خود دارد، اگر انسان در درون خود یک واعظ نداشته باشد، واعظ های بیرونی روی آدم تأثیر نمی گذارند، این واعظ درونی است که از حرف های واعظ های بیرونی استقبال می کند، آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران وحشت زیادی در دل صهیونیست ها انداخته است

اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران وحشت زیادی در دل صهیونیست ها انداخته است