مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:152023-12-25اقتصادي

60 هکتار از گلخانه های استان در همدان است


مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه همدان رتبه اول سطح گلخانه های استان را با بیش از 60 هکتار گلخانه دارد، گفت: در یک سال اخیر 35 پرونده تسهیلاتی در راستای احداث 20 هکتار گلخانه به بانک های استان معرفی شده است.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه همدان رتبه اول سطح گلخانه های استان را با بیش از 60 هکتار گلخانه دارد، گفت: در یک سال اخیر 35 پرونده تسهیلاتی در راستای احداث 20 هکتار گلخانه به بانک های استان معرفی شده است.

رحمان ایرانپور با اشاره به مزایای کشت های گلخانه ای از جمله استفاده بهینه از منابع، بهره وری مصرف آب نسبت به فضای باز و افزایش چند برابری تولید، اظهار کرد: همدان با بیش از 60 هکتار گلخانه رتبه اول استان از لحاظ سطح گلخانه ها را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، وی با بیان اینکه اشتغالزایی بالا و قابلیت کنترل شرایط اقلیمی از دیگر مزایای کشت گلخانه ای است، افزود: کشت گلخانه ای تولید در تمام فصول سال و تنظیم تاریخ کشت با توجه به نیاز بازار را میسر می کند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان یادآور شد: امکان کنترل بیولوژیک آفات و بیماری ها و کاهش مصرف سموم، افزایش کیفیت و ماندگاری محصول تولیدی، امکان استفاده از سطوح بالای تکنولوژی و امکان کشت هیدرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هکتار از گلخانه های استان در همدان است

60 هکتار از گلخانه های استان در همدان است