مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:552023-12-24بين الملل

اشپیگل: محبوبیت صدراعظم آلمان همچنان در سراشیبی سقوط است


نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد که محبوبیت صدراعظم آلمان در سراشیبی سقوط قرار دارد و بیش از دو سوم آلمانی ها از عملکرد دولت او ناراضی هستند.

- نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد که محبوبیت صدراعظم آلمان در سراشیبی سقوط قرار دارد و بیش از دو سوم آلمانی ها از عملکرد دولت او ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس نتایج نظرسنجی موسسه تحقیقاتی وریان (Verian) که به سفارش مجله اشپیگل انجام شد، رتبه محبوبیت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان از 44 درصد در ژوئن به 30 درصد کاهش یافته و او اکنون از نظر محبوبیت در بین سیاستمداران آلمانی در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

رتبه آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان هم چهار امتیاز کاهش یافته و به 42 درصد رسید و همچنین نانسی فزر، وزیر کشور آلمان که اکنون رضایت مردمی 19 درصدی دارد، رتبه او به نسبت ماه ژوئن که 23 درصد بود، کاهش یافته است.

در همین حال مارکوس زودر، رهبر اتحادیه سوسیال مسیحی (CSU) و زهرا واگن کنشت، نماینده چپ گرا که بارها از کمک های غرب به اوکراین انتقاد کرده است، دستاوردهای قابل توجهی کسب کردند و با افزایش هفت و هشت واحدی به ترتیب به 48 درصد و 38 درصد محبوبیت رسیدند.

براساس این نظرسنجی، محبوب ترین سیاستمدار در آلمان، فرانک والتر اشتاینمایر، رییس جمهوری آلمان با کسب 60 درصد محبوبیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشپیگل: محبوبیت صدراعظم آلمان همچنان در سراشیبی سقوط است

اشپیگل: محبوبیت صدراعظم آلمان همچنان در سراشیبی سقوط است