مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:512023-12-24ورزشي

دیزین رفع پلمب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، پس از بازدید از بخش های مختلف و رصد وضعیت قطعات فنی تله کابین دیزین و کارگاه های پیست، در جریان آخرین روند بازسازی قرار گرفت و دستورات لازم را به منظور فعالیت مجدد این مجموعه ورزشی صادر کرد.

وی با تاکید بر اینکه پیست بین المللی دیزین نماد گردشگری ورزشی البرز است، از رفع پلمپ پیست بین المللی دیزین در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: پیست اسکی دیزین سال گذشته به دلیل قدیمی و غیراستاندارد بودن برخی تجهیزات آن تعطیل شد که پس از پیگیری های لازم با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال بازسازی است که بعد از گرفتن تاییدیه استاندارد در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد.

افضلی افزود: متاسفانه طی سال های گذشته به دلیل عدم بروزرسانی و تعمیرات اساسی تجهیزات این مجموعه از سوی شرکت بهره بردار امکان بهره مندی ورزشکاران فراهم نشد بنابراین سازمان استاندارد نسبت به پلمپ آن اقدام کرد که منجر به زیان اقتصادی اهالی روستای ولایت رود و کاهش تردد گردشگران شد.

به گفته وی پیست بین المللی دیزین که در کیلومتر 75 جاده چالوس واقع شده یکی از جاذبه های گردشگری استان البرز و شهر کرج است که دارای 4 خط تله کابین، 3 خط تله سبز و تله اسکی است و همه ساله میزبان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیزین رفع پلمب می شود

دیزین رفع پلمب می شود