مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:202024-01-09سياسي

چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در قم آغاز شد


آیین افتتاحیه مرحله پایانی بخش معارفی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه لحظاتی پیش در قم آغاز شد.

- ایسنا/قم آیین افتتاحیه مرحله پایانی بخش معارفی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه لحظاتی پیش در قم آغاز شد.

آیین افتتاحیه مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به میزبانی استان قم با حضور مسئولین استانی و کشوری، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم، در سالن همایش امامزاده سیدعلی(ع) آغاز شد.

این مراسم که با اجرای محمدهادی صلح جو همراه است، با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز شد و سپس اسحاق عبداللهی، نفر اول چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم به تلاوت آیاتی از سوره رعد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آیین افتتاحیه، آزمون کتبی در هر سه رشته معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می شود؛ در بخش معارفی مسابقات شفاهی از 8 صبح فردا 20 دی ماه تا 22 دی ماه به مدت سه روز به رقابت می پردازند و در هر رشته از پنج نفر از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

از مجموع 77 نفر شرکت کننده بخش معارفی این مسابقات؛ در بخش تفسیر 14 نفر از برادران و 15 نفر از خواهران، در بخش صحیفه سجادیه 8 نفر از برادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در قم آغاز شد

چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در قم آغاز شد